Autor : Pavel Jelínek
Pár poznámek: - šroub v hřídeli je s vnitřnim 12hranem který je v sadě z OBI za 200,- označen jako M8 - převodovku mám z ASTRY F (aspoň mi to ten co jí prodával tvrdil (moje měla bezzubou 4)) proto má spojk. ložisko ten kroužek kvůli kterýmu jsem musel o cca 20mm "rozpůlit" motor od převodovky, POZOR na plastovou trubku od chlazení a poslední velkej šroub který není skoro vidět a je u startéru a za těch 8let od výměny převodovky jsem na něj zapoměl. Jinak postup standartní: Víko, segrovka, šroub z hřídele, do hřídele šroub M7 (delší, ale jde použít i ten co drží přítlačák a kněmu špičaté kleště), šusplech, 6 šroubů z přítlačáku a pak už jen POZOR na hlavu, když nejde ven ta ještě 2 šusplech a povolit od sebe motor s převodovkou. Pavel Jelínek KADETT C16NZ HB r.v.90 |