Topení
U vozu OPEL KADETT se pro vyhřívání vnitřku vozidla používá chladící kapalina motoru, která je vedena výměníkem tepla. Regulace teploty se uskutečňuje směšováním studeného a teplého vzduchu v tělese rozdělovače vzduchu nad topným tělesem. Klapka pro míchání vzduchu v tělese rozdělovače je ovládána plynule prostřední páčkou na střední konzole.V závislosti na poloze této páčky je proudící čerstvý vzduch více nebo méně zahříván. Regulace teploty se uskutečňuje plynule a nezávisle na počtu otáček motoru. Topný výkon je zesilován třístupňovým radiálním ventilátorem. Z prostředních výdechů (6) jde pouze studený vzduch.
1 - Kryt přístrojové
desky 2 - Čelní stěna 3 - Motorek ventilátoru 4 - Potrubí rozdělovače vzduchu - střed 5 - Vyústění čerstvého vzduchu - střed 6 - Nástavec pro vyústění čerstvého a teplého vzduchu 7 - Panel s ovládáním a páčkami 8 - Vyústění pro odmrazování bočních skel 9 - Vyústění teplého vzduchu na straně řidiče 10 - Vyústění teplého vzduchu na straně spolujezdce 11 - Boční potrubí rozdělovače vzduchu 12 - Potrubí rozdělovače vzduchu - čelní sklo 13 - Těleso rozdělovače vzduchu - horní část 14 - Těleso rozdělovače vzduchu - spodní část 15 - Topné těleso 16 - Víko tělesa rozdělovače vzduchu 17 - Lanovod klapky pro míchání vzduchu 18 - Horní lanovod klapky rozdělovače vzduchu 19 - Spodní lanovod klapky rozdělovače vzduchu 20 - Klapky míchání vzduchu 21 - Horní klapka rozdělovače vzduchu 22 - Spodní klapka rozdělovače vduchu |