Přišel mi následující návod na předělání zadních bubnových brzd na kotouče. I když bych sám raději volil jednodušší variantu výměny za zadní kotoučovou nápravu z nějakého bouraného GSi na předek, tak si myslím, že kdo má k dispozici dílnu a chce si pohrát najde v tomto návodu inspiraci.
Zadní náprava s kotoučemi Všichni dobře víte že kadett nic moc nebrzdí na zadek,a o ruční brzdě nemluvím, tak jsem vyrobil vlastní nápravu. Originál náprava z GSI 16V je drahá, na vrakáči neví co za ní chtít. Potom samotná repase je taky drahá, cca: kotouče 1300Kč 1ks, destičky 900Kč, pakny na ručku 800Kč, opravné gumičky 400Kč na jeden brzdič. Ruční brzda taky není nic moc, protože je bubnová. Na přední nápravě mam samozřejmě z GSI 256/24 ale třmen Delko, častější údržba jinak OK.
Použil jsem starou nápravu, brzdiče z audi 80 které mají ruční brzdu na třmen, dají se taky použít ze š.octavia, vw golf, přední kotouče z kadetta 236/10, držák brzdiče jsem vyrobil. Potřebný materiál: 2x
kotouče kadett 236/10 500Kč 1ks Výsledný účinek je super
mohu doporučit, tady pár foto jak to vypadá.
Montáž nápravy Montáž nápravy do auta
|